خرید و فروش فلزیاب – شرکت فلزیاب تهرانسر 09372131009

خرید ردیاب شعاع زن

خرید ردیاب شعاع زن

خرید ردیاب شعاع زن: ردیاب ها دارای انواع مختلفی هستند که به صورت شعاع زن و فرکانسی کار میکنند. وظیفه ردیاب یا شعاع زن مشخص کردن محدوده احتمالی وجود اهداف با ارزش میباشد،که خطای آنها نسبت به دستگاه های نقطه زن بیشتر است. هر دستگاه فلزیاب از قسمت های مختلفی تشکیل میشوند که شامل: کویل فلزیاب، دسته فلزیاب، پنل کنترل اصلی و دسته نگهدارنده میباشند. انواع مختلف فلزیاب مانند فلزیاب تصویری ، فلزیاب نقطه زن ، فلزیاب شعاع زن ، گنج یاب ، فلزیاب VLF ، فلزیاب PI ، فلزیاب BFO و … تولید و استفاده میشوند که هرکدام دارای ویژگی ها و تفاوت های مختص به خود هستند و از آنها برای مقاصد خاص استفاده میشود.

خرید ردیاب شعاع زن

 

ویژگی فلزیاب ها:

در حال حاضر فلزیاب ها قادر به تشخیص فلزات با ارزش یا بی ارزش بوده و آنهایی که این امکان را دارند طلایاب مینامند. ساختار خاکی که در آن طلا به طور طبیعی یافت می شود معمولا معدنی و سنگی است در حالی که ردیاب ها ممکن است در این زمین ها با مشکل برخورد کنند و خطا داشته باشند اما دستگاههای طلایاب که به این منظور ساخته شده انددارای دقت بسیار بالایی در این مکان ها بوده و از خطای بسیار پایینی برخوردارند.

کاربرد ردیاب شعاع زن:

اما اگر ما در کوهستان به دنبال کشف دفینه باشیم میتوانیم با دستگاه های نقطه زن بیابان را متر به متر نقطه زنی کنیم؟ مسلما خیر! ما برای این کار نیاز به دستگاه شعاع زن داریم که دارای شعاع کاوش و عمق نفوذ بالایی هستند. این دستگاهها معمولا دارای یک جفت دسته آنتن بوده و خوراک خور میباشند. که کار با دستگاه خوراک خور را در پست های قبلی برای شما شرح دادیم.

 

انواع ردیاب:

ما در بازار دو نوع ردیاب خوراک داریم برای خرید ردیاب شعاع زن باید ببینید شما به چه دستگاهی نیاز دارید. دسته اول ردیاب آنتنی خوراک خور و دسته دوم ردیاب های فرکانسی هستند.( فلزیاب های فرکانسی علاوه بر خوراک فرکانس هم دریافت میکنند). در نوع دستی پس از قرار دادن خوراک درون آنها دسته آنتن را در دست گرفته و کاوش را شروع میکنیم که آموزش کار با ردیاب های خوراک خور را در پست های قبلی برای شما عزیزان آماده کرده ایم. نوع فرکانسی از دقت بسیار بیشتری برخوردار بوده و درصد خطای پایینی دارد. ویژگی هایی نوع خوب این دستگاهها را از دیگر مدل های مشابه متمایز میکند و در خرید ردیاب شعاع رن باید به نکات زیر توجه کنید:

دسته دوم از ردیاب ها که فرکانسی هستند را به شما معرفی میکنیم:

  1. ردیاب aks تک آنتن
  2. ردیاب aks هفت آنتن

ردیاب aks تک آنتن:

این ردیاب قدرت تشخیص انواع فلزات گرانبها را مانند : طلا ، نقره ، مس و …  همچنین قدرت ردیابی حفره ها را دارد. ردیاب ای کی اس از دو بخش مجزا تشکیل شده است . بخش فرستنده سیگنال و بخش گیرنده سیگنال . اساس کار این فلزیاب aks هم مانند سایر ردیاب ها و فلزیاب ها بر اساس توانایی و مهارت اپراتور است. و احتیاج به تست و تمرین زیاد دارد. در واقع مهمترین فاکتور در عملکرد این ردیاب ها مهارت اپراتور است. سری جدید فلزیاب AKS همراه با بارکد برای تشخیص راحت شما عزیزان بین دستگاه اورجینال و فیک همراه با استعلام از شرکت ارائه شده است. عمق کاوش این ردیاب تا ۸ متر می باشد و شعاعی که مورد کاوش قرار میدهد ۸۰۰ متر می باشد. این فلزیاب همراه با گارانتی و آموزش کامل و حرفه ای به شما دوستان عزیز ارائه میشود.

خرید ردیاب شعاع زن

 

ردیاب aks هفت آنتن:

مشخصات فنی دستگاه فلزیاب AKS:

  •   نام محصول : de kesa detective, metal detectors
  •  سیستم جستجو : میکرو کنترل CPU و هدایت بازتاب
  • تشخیص انواع فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی
  • عمق کاوش ۱۰ تا ۱۵ متر -شعاع کاوش ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متر
  • تعیین وجود هدف در محیط ظرف مدت ۳ دقیقه
این یک ردیاب عالی فلزی است، با رعایت حساسیت و پایداری بالا ، ردیاب می تواند انواع مختلف فلز را تشخیص دهد و یافتن اشیاء فلزی را که برای شما مفید است آسان می کند. با استفاده از این ردیاب، می توانید به مکان های بیشتری بروید تا گنج را پیدا کنید، به جستجوی طلا ، نقره ، مس و سنگهای قیمتی بپردازید. برای خرید ردیاب شعاع زن میتوانید حضوری به شرکت فلزیاب تهرانسر مراجعه کنید برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

خروج از نسخه موبایل