دیسک فلزیاب | لوپ فلزیاب

دیسک فلزیاب | لوپ فلزیاب

 دستگاه فلزیاب به عنوان ابزای برای کشف اشیاء فلزی دفن شده در زیر زمین مورد استفاده قرار می گیرد. فلزیابها با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی ها روز به روز در حال پیشرفت و کامل تر شدن هستند. این دستگاه دارای بخش های مختلفی می باشد که هر یک برای انجام کاری طراحی شده است.

یکی از این اجزاء کویل فلزیاب نام دارد که بعضا لوپ فلزیاب یا دیسک فلزیاب نیز گفته می شود. اما نحوه کار کویل چگونه می باشد و برای چه کاری طراحی شده است. به طور معمول وظیفه اصلی کویل ها سنس فلز زیر زمین می باشد ، یعنی کشف فلزات دفن شده.

کویل های برای اینکه بتوانند فلزات را کشف کنند، در اطراف خود یک میدان مغناطیسی ایجاد می کنند و این میدان به صورت یک پالس به طرف زمین فرستاده می شود و اگر شی در این میدان پیدا شود با میدان مغناطیسی برخورد کرده و سیگنال برگشتی به سمت دستگاه بر می گردد.

لوپ ها دارای اندازه و شکل های مختلفی هستند و به صورت معمولی دارای شکل دایره و بیضی هستند. اندازه کویل و نوع پیکربندی آن بسیار در عمق کاوش فلزیاب تاثیر دارد. یعنی هر چی اندازه کویل بزرگتر باشد عمق بیشتری را کاوش می کند و هر چه کوچکتر باشد عمق کاوش کمی دارد ، اما کویل های کوچک دقت و حساسیت بهتری نسبت به لوپ هایی با اندازه بزرگ دارند.

دیسک فلزیاب | لوپ فلزیاب

در حالت کلی پیکربندی لوپ ها شامل موارد زیر می باشد:

  • متحدالمرکز ( Concentric )
  • تکی ( Mono )
  • تصویری ( Imaging )
  • پیکربندی Double-D
  • پیکربندی دو جعبه ای ( ۲Box )

خرید دیسک فلزیاب :

لوپ ها یک از حساس ترین بخش های یک فلزیاب به حساب می آیند و در انتخاب کویل باید دقت لازم را انجام دهید. قبل از خرید کویل فلزیاب باید به برخی نکات توجه کنید. سعی کنید لوپ اورجینال و شرکتی خریداری کنید و به هیچ وجه لوپ های دست ساز را نگیرید و قبل از خرید حتما از سازگاری دستگاه خود با کویل اطمینان پیدا کنید.

اگر به دنبال خرید کویل اصل و با کیفیت هستید ، ما کویل های شرکت جویندگان طلا را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا هم با کیفیت و اورجینال هستند وهم دارای گارانتی معتبر می باشند. در مراکز فروش این شرکت انواع کویل ۲۵،  کویل ۴۵ و لوپ یونیورسال یک در یک به صورت تکی و عمده به فروش می رسد. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید با شماره های زیر تماس بگیرید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *