فلزیاب یا گنج یاب

فلزیاب یا گنج یاب

با سلام خدمت کاوشگران و همراهان عزیز، امروز قصد داریم در مورد طلایاب ها و انواع اصطلاحات رایج در این زمینه صحبت کنیم. اگر کمی در مورد این دستگاه ها تحقیق کرده باشید یا در بازار خرید و فروش فلزیاب به دنبال خرید سیستم فلزیابی بوده باشید ، به احتمال زیاد اصطلاحات فلزیاب، گنج یاب یا طلایاب را از فروشنده ها شنیده اید.

اگر در مورد گنج یابها اطلاعات کافی نداشته باشید ، حتما پیش خود فکر می کنید که هر یک از این اصطلاحات با هم فرق داشته و از نظر کارایی و عملکرد متفاوت هستند. اما باید به شما بگویم که اینها فقط اسم هایی هستند که در بازار فروش رواج دارند و همگی یکی هستند. این اسامی فقط برای فروش دستگاه توسط فروشندگان استفاده می شود.

فلزیاب یا گنج یاب

انواع فلزیاب یا گنج یاب:

فلزیاب ها ابزاری هستند که می توانند با روش ها و تکنیک های متفاوتی فلزات پنهان شده در زیر زمین را کشف کنند. دستگاه های طلایاب به خاطر کارایی که دارند ، امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. اگر بخواهیم گنج یاب ها را از نظر سیستم کارکرد بررسی کنیم شامل فلزیاب پالسی (بوقی)، فلزیاب آنتن راداری و سیستم های مگنومتر می باشند. هر یک از این سیستم ها نحوه کارکرد متفاوتی دارند و برای شرایط خاصی طراحی شده اند.

طلایاب های بوقی که برای کشف فلزات زیر زمین مورد استفاده قرار می گیرند ، معمولا دارای تکنولوژی القاء پالسی (PI) و وی ال اف (VLF) هستند. فلزیاب مگنومتر یا به اصطلاح اسکنر مگنومتر قابلیت کشف فلز یا تشخیص جنس فلز را ندارند، زیرا از سنسور های مگنومتر استفاده می کنند که زمین را اسکن کرده و میدان مغناطیسی زیر زمین را گرفته و به تصاویر سه بعدی تبدیل می کنند.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *