خرید و فروش فلزیاب – شرکت فلزیاب تهرانسر 09372131009

گنج یاب حرفه ای

گنج یاب حرفه ای

پیشتر در مورد انواع گنج یاب و تفاوتهای آنها با یکدیگر صحبت کرده ایم. در این پست قصد داریم تا در مورد ویژگی های یک گنج یاب حرفه ای و قابلیت هایی که باید داشته باشد صحبت کنیم. کاوشگران حرفه ای استفاده از یک گنج یاب حرفه‌ای را برای دفینه یابی و گنج یابی نسبت به فلزیاب های معمول ترجیح می دهند و برای کار خود دلایلی همچون عمق کاوش بیشتر ، ثبات بیشتر و خطای کمتر ، قابلیت نقطه زنی و همچنین امکان ارائه تصویر از اهداف زیر زمین را بیان می کنند. باید توجه داشت که برخورداری از قابلیت ها و امکانات متعدد سبب افزایش قیمت تمام شده دستگاه گنج یاب میشود.

یک گنج یاب پیشرفته دارای لوازمی به همراه خود است که در گنج یاب ها و فلزیاب های معمولی دیده نمی شود؛ وسایلی همچون یک تبلت یا لپ تاپ برای ارائه تصاویر خروجی ، آنتن های مخصوص شعاع زنی ، سیستم یون یاب ، کویل در سایز های مختلف و … که برخورداری از آن ها سبب افزایش دقت و راندمان در حین کاوش می شود.

گنج یاب حرفه ای

ویژگی های یک فلزیاب حرفه ای :

  • دارای عمق کاوش بیش از ۳ متر
  • ثبات و پایداری خوبی داشته باشد
  • درصد خطای پایینی داشته باشد
  • دارای هر دو مد بالانس اتوماتیک و دستی
  • دارای وزن سبک برای کاوش های طولانی مدت
  • قابلیت ارائه تصویر از اهداف زیر زمین
  • دارای سیستم نقطه زنی دقیق
  • دارای سیستم تفکیک قابل اطمینان
  • کویل با سایز های مختلف برای مکان های مختلف کاوش داشته باشد

سیستم کارکرد یک گنج یاب حرفه ای

گنج یاب ها از سیستم‌های کارکرد متنوع و متفاوتی برخوردار هستند اما گنج یاب های حرفه ای دارای یکی از دو سیستم کارکرد مگنومتر و یا پالسی هستند. این دو سیستم کارکرد از عمق نفوذ بسیار بیشتری نسبت به سایر سیستمها برخوردار بوده و همچنین استفاده از آنها در زمین های معدنی و شوره زار با خطای کمتری همراه است.

همچنین استفاده از این دو سیستم کارکرد سبب می شود که بتوان با استفاده از دیتا های دریافتی یک تصویر حدودی از اهداف در زیرزمین که شامل اطلاعاتی همچون عمق هدف ، ابعاد هدف ، جنس هدف و … می‌شود را ارائه داد. قبل از ارائه تصاویر خروجی ، دیتاهای دریافتی در یک نرم افزار واسط پردازش شده و پس از تصحیح و خطا گیری یک تصویر حاوی طیف های رنگی مختلف به اپراتور فلزیاب ارائه می‌شود.

کمپانی های تولید کننده گنج یاب پیشرفته

کمپانی های بسیاری در سراسر جهان و حتی ایران اقدام به تولید فلزیاب و گنج یاب می کنند اما تعداد انگشت‌شماری از آنها دارای تکنولوژی تولید گنج یاب پیشرفته می باشند. شرکت هایی همچون ماینلب ، فیشر و OKM  از پیشروترین کمپانی های تولید این دستگاه ها می باشند.

در ایران شرکت های مختلف اقدام به تولید گنج یاب و فلزیاب می کنند اما در بین آنها تعداد انگشت‌شماری دارای مجوزهای لازم و همچنین تکنولوژی روزدنیا برای تولید دستگاه های با کیفیت برخوردار هستند.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

خروج از نسخه موبایل