گنج یاب پیشرفته Air Metal Detector

گنج یاب پیشرفته Air Metal Detector

ایده ی اولیه ساخت یک گنج یاب پیشرفته بی سیم در ماه مارس سال ۲۰۱۴ به ذهن Alex Samkov رسید. او که اهل کشور اکراین است با جمع کردن یک تیم قوی از طر احان و مهندسان توانست گنج یاب پیشرفته ای را تحت عنوان Air Metal Detector تولید کند.

در طراحی این گنج یاب حرفه ای هیچ سیمی پیش بینی نشده و کاملا از تکنولوژی بیسیم استفاده میشود و همین عامل سبب شده است که با دستگاهی بسیار سبک با وزن ۹۰۰ گرم وجمع و جور مواجه باشیم.

 

 

پردازنده و نوع طراحی این دستگاه :

این دستگاه فلزیاب پیشرفته از تلفن همراه شما به عنوان مغز و پردازنده اصلی خود استفاده میکند. با این کار هم هزینه های جانبی مربوط به ساخت مدار های الکترونیکی اضافه پایین می آید و هم شما یک فلزیاب با نمایشگر رنگی در اختیار دارید. این کار باعث میشود که بتوانید در هر جایی از دستگاه خود استفاده کنید و خیالتان از بابت خراب شدن های مکرر راحت میشود.

این ایده خلاقانه سبب شده است که در بازار با استقبال بالایی مواجه شود. طراحی آن به گونه ای است که میتوانید آن را جمع کرده و فضای بسیار کمی را اشغال میکند. این دستگاه قابل استفاده توسط تمامی افراد حرفه ای و آماتور است.

رابط کاربری آن بسیار ساده طراحی شده است و از آن میتوانید برای مقاصد مختلفی همچون سکه یابی و دفینه یابی استفاده کنید. با توجه به توان پردازشی تلفن های همراه امروزی میتوان گفت که این دستگاه از بسیاری از محصولات مشابه خود قویتر است.

گنج یاب پیشرفته Air Metal Detector

ویژگی جذاب دیگر مربوط به کویل گنج یاب میباشد که اولین کویل بلوتوث در جهان است. ضد آب بودن آنها نیز سبب شده است که بتوان از آنها در محیط های آبی و خیس استفاده کرد و در کنار ساحل و حاشیه رودخانه ها به کاوش پرداخت.

این کویل ها دارای یک صفحه نمایش برای نشان دادن میزان باطری و شارژ دستگاه هستند و یک چراغ LED پر نور برای کار  در محیط های تاریک برروی آنها تعبیه شده است. این دستگاه قابلیت اتصال به ساعت هوشمند شما را نیز دارد و میتوانید با خیال راحت گوشی خود را در جیبتان بگذارید.

گنج یاب پیشرفته Air Metal Detector

نرم افزار مخصوص این فلزیاب :

گنج یاب پیشرفته Air Metal Detector دارای یک نرم افزار مخصوص است که وظیفه پردازش الگوریتم های تحلیلی و کنترل فلزیاب شما را بر عهده دارد. با این نرم افزار قادر خواهید بود تا اطلاعات کاوش خود همچون محل و روز کاوش ، محل های مورد علاقه ، اهداف یافت شده و بسیاری از موارد دیگر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در عکس زیر میتوانید بخش های مختلف این نرم افزار را مشاهده کنید.

بخش هایی همچون بالانس فلزیاب ، انواع مد های کارکرد ، تنظیمات نقطه زنی ، نمایشگر عمق و … که به سادگی یک تاچ قابل تغییر هستند. این نرم افزار برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس است.

گنج یاب پیشرفته Air Metal Detector

جدول مقایسه به عمل آمده بین این فلزیاب و دستگاه های مشابه از شرکت ماینلب استرالیا و فیشر امریکا در ادامه آمده است و همانطور که مشاهده میکنید در بسیاری از موارد از آنها عملکرد و ویژگی های بهتری دارد. شعار این شرکت این است که صنعت فلزیابی برای ۴۰ سال هیچ تغییری نداشته است و اکنون موقع تغییر است.

گنج یاب پیشرفته Air Metal Detector

طراحی بدنه این دستگاه :

طول قابل تنظیم این گنج یاب باعث میشود تا اپراتور فلزیاب بتواند آن را متناسب با قد خود تنظیم کند. در طراحی این فلزیاب ریز ترین جزئیات مد نظر قرار داده شده است به گونه ای که حتی دسته آن قابل استفاده برای هر دو دسته افراد راست دست و چپ دست است.

کویل های این فلزیاب دارای باطری داخلی قابل شارژ بوده و قابلیت کار تا ۱۰ ساعت مداوم را دارا میباشد. همانطور که روز به روز با پیشرفت تکنولوژی سایز دستگاههای الکترونیکی کوچکتر میشود این فلزیاب نیز از این روند تبعیت کرده و طول آن در حالت جمع شده ۵۵ سانتی متر است.

گنج یاب پیشرفته Air Metal Detector

عمق کاوش این دستگاه نیز با توجه به تکنولوژی کارکرد بسیار خوب و قابل قبول است. در نمودار زیر میتوانید عمق نفوذ آن را برای یافتن اهداف مختلف مشاهده کنید. توجه داشته باشید که عمق نهایی کاوش آن ۱٫۵ متر است و برای دفینه یابی در عمق های بسیار بالا مناسب نیست.

گنج یاب پیشرفته Air Metal Detector

ویژگی های کلیدی گنج یاب پیشرفته Air Metal Detector :

  • وزن بسیار سبک ۹۰۰ گرمی
  • قابلیت کار با گوشی موبایل
  • کویل های ۹ اینچی ضد آب و بیسیم
  • کارکرد کاملا بیسیم
  • طراحی مدرن و زیبا و ساخته شده از بهترین متریال های روز دنیا
  • توان پردازشی بسیار بالا
  • قابلیت اتصال به ساعت های هوشمند و هدفون های بیسیم با بلوتوث ورژن ۴
  • قابلیت تشخیص و تفکیک فلزات با دقت بسیار بالا با استفاده از الگوریتم های پیشرفته
  • دارای قابلیت نقطه زنی دقیق
  • بالانس اتوماتیک سطح زمین
  • دارای باطری داخلی ۹۰۰ میلی آمپری
  • شارژدهی ۱۰ تا ۱۲ ساعتی کویل
  • فرکانس کاری ۷٫۵ کیلوهرتز
  • سیستم کارکرد IB VLF

 

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-نقطه زن بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-فلزیاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-فلزیاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-فلزیاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

شرکت فلزیاب تهرانسر این امکان را به شما میدهد که با مشاوره حضوری بهترین دستگاه بازار را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر از محصولات و قیمت دستگاه ها با ما در تماس باشید. ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *