۵ فلزیاب برتر خارجی

۵ فلزیاب برتر خارجی

کمپانی فیشر در سال ۱۹۳۱ توسط Dr. Gerhard R. Fisher در شهر Palo Alto ایالت California امریکا پایه گذاری شد. دستگاههای تولیدی این شرکت همواره جزء بهترین ها و مورد اعتماد ترین های این عرصه هستند. فلزیاب ضد آب CZ-21 دستگاهی چند فرکانسه برای کاوش زیر آب است. این فلزیاب برای کاوش در همه شرایط زمین و آب های شور بهینه شده است.

فلزیاب Infinium LS ساخت Garrett امریکا :

فلزیاب Infinium LS یکی از دستگاههایی است که مشابه آن را هیچ کمپانی دیگری تا به حال تولید نکرده است. فلزیاب Garrett Infinium LS با سیستم کارکرد پالسی توانسته که موفقیت های چشم گیری چه در عرصه کاوش و چه در عرصه فروش به دست آورد. این دستگاه فلزیاب ضد آب توانایی کاوش در زیر آب ، ساحل و محیط های آبی را دارد و میتواند برای جست و جوی تکه های ریز فلزی مورد استفاده قرار بگیرد.

۵ فلزیاب برتر خارجی

فلزیاب Excalibur II ساخت استرالیا:

دستگاههای تولیدی این شرکت از برترین محصولات بوده و از کیفیت و دقت بسیار بالایی نسبت به دیگر فلزیاب های هم رده خود برخوردارند. این شرکت با بیش از ۳۰ سال سابقه در تولید فلزیاب، گنج یاب، طلایاب و دستگاههای امنیتی در بیش از ۱۵۰ کشور جهان دارای دفتر فروش یا نمایندگی است.

یکی از دستگاههای این شرکت که برای انجام عملیات کاوش در زیر آب طراحی شده است فلزیاب Excalibur II است. با بهره گیری از تکنولوژی چند فرکانسه BBS مختص شرکت ماین لب این فلزیاب تبدیل به بهترین فلزیاب برای انجام عملیات زیر آب شده است.

۵ فلزیاب برتر خارجی

فلزیاب Spectra V3i ساخت Whites امریکا :

شرکت Whites Electronics از سال ۱۹۵۰ فعالیت خود را در شهر (Sweet Home) ایالت اورگن (Oregon) آغاز کرد. این شرکت که جزء با سابقه ترین های ایین عرصه میباشد به طراحی و تولید محصولات کارا و با کیفیت شهرت دارد. فلزیاب Spectra V3i یکی از بهترین محصولات تولیدی این شرکت میباشد که علاوه بر داشتن امکانات و قابلیت های حرفه ای از طراحی ارگونومیک و زیبایی نیز بهره میبرد. تمام قابلیت گنج یاب های حرفه ای در این دستگاه گنجانده شده است.

فلزیاب Omega 8000 محصول کمپانی Teknetics کشور آمریکا

فلزیاب OMEGA 8000 به راحتی می تواند اشیاء مدفون شده در زیر خاک را کشف و شناسایی کند و فناوری پیشرفته و مدرن در این دستگاه توانایی شناسایی انواع سکه، عتیقه و فلزات قدیمی را دارد.

این فلزیاب از تلفیق دو نوع کنترل آنالوگ و لمسی بهره می برد و دارای تنظیماتی است که شرایط خاک را نشان می دهد و به شما کمک می کند تا فلزیاب خود را در شرایط بالانس نگه داشته و به عمق حداکثری برسید.

۵ فلزیاب برتر خارجی

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *