انواع گنج یاب همراه با قیمت

انواع گنج یاب همراه با قیمت

هرکدام از گنج یاب ها دارای کاربرد خاص خود هستند. شایان ذکر است که هرکدام از دسته های بالا دارای چند زیر مجموعه بوده و به دسته های گوناگونی تقسیم بندی میشوند. دستگاه گنج یاب تصویری دستگاهی ایده آل برای دفینه یابی و گنج یابی است و میتوانید با آنالیز تصاویری که از زیر زمین دریافت میکنید کاوشی بسیار دقیق تر و با خطای کمتر داشته باشید.

گنج یاب پالسی را میتوان بهترین دستگاه گنج یاب برای کاوش در خاک ایران دانست زیرا عمق دفینه های ایران بیشتر از ۲ متر بوده و دستگاههای پالسی توان کاوش تا ۶ متر را دارا هستند. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این سیستم ها عدم حساسیت آنها به ذرات معدنی موجود در خاک است که باعث میشود از خطای بسیار کمتری برخوردار باشند.

انواع گنج یاب همراه با قیمت

انواع گنج یاب همراه با قیمت

گنج یاب ها دارای انواع مختلفی هستند و قیمت آنها نیز از چند میلیون تا چند صد میلیون بسته به ویژگی ها و قابلیت ها و تکنولوژی ساخت متغییر است. به صورت کلی گنج یاب ها دارای انواع زیر هستند :

  • گنج یاب تصویری
  • گنج یاب پالسی
  • گنج یاب شعاع زن
  • گنج یاب نقطه زن
  • گنج یاب مگنومتر

 

گنج یاب مگنومتر وشعاع زن و کاربرد آنها

اگر قصد کاوش در منطقه ی وسیع و بزرگی را دارید و نمیدانید که از کجا باید شروع کرد گنج یاب شعاع زن بهترین انتخاب شماست. این دسته از سیستم ها به همراه گنج یاب هایی که تا کنون ذکر کرده ایم ارائه میشوند و میتوانند شعاعی بیش از ۲۰۰۰ متر را کاوش کنند. پس از اینکه محل حدودی دفینه را یافتید میتوانید با استفاده از گنج یاب نقطه زن اقدام به پیدا کردن محل دقیق هدف کرده و حفاری را شروع کنید.

گنج یاب مگنومتر جدید ترین گنج یاب موجود در بازار است که از سنسور های مگنومتر برای پیدا کردن اهداف بهره میبرد که دارای دقتی بسیار زیاد بوده و از عمق کاوش بالایی نیز برخوردار هستند.

انواع تصویری این دستگاهها میتوانند تصاویر بسیار با کیفیت و با رزولوشن بالایی را به اپراتور فلزیاب ارائه دهند. این نوع دستگاهها دارای کویل فلزیاب نیستند و از سنسور بهره میبرند.

 

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *