خرید فلزیاب پالسی

خرید فلزیاب پالسی

خرید فلزیاب پالسی: در خرید فلزیاب پالسی اولین سوالی که برای شما کاوشگران پیش می آید این است که فلزیاب پالسی چیست و کدام فلزیاب پالسی بهتر است؟ ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با فلزیاب پالسی آشنا کنیم تا در زمان خرید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در فلزیاب های پالسی در فلزیاب های پالسی از یک چند سیم پیچ به عنوان فرستنده و گیرنده استفاده میشود. فلزیاب پالسی با ارسال یک پالس مغناطیسی به سمت فلز و ایجاد تغییر برعکس آن باعث بوجود آمدن یک میدان مغناطیسی القایی میشود. این عمل ارسال و دریافت با سرعت بالا (بستگی به نوع دستگاه) انجام میشود تا بتواند میدان مغناطیسی هدف را شکار کند. فلزیاب های پالسی در مقایسه با فلزیاب های vlf عملکرد ضعیف تری دارند و از فلزیاب های پالسی در زمین های نمکی و مرطوب و در زمین هایی که دارای رسانایی زیادی هستند استفاده میشود.

خرید فلزیاب پالسی

 

در خرید فلزیاب پالسی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. در خرید فلزیاب پالسی اولین نکته این است که دستگاه را از شرکت ها و سایت های معتبر خریداری کنیم.
  2. باید از اطلاعاتی که در فوق گفته شد تحقیق کرده و صحت اطلاعات را تایید کنند. چراکه در شبکه های اجتماعی بسیاری از سودجویان به اشتباه اطلاعاتی را به نفع خودشان درج می کنند
  3. دستگاهی که شما میخرید باید مناسب با نوع خاک و زمین شما باشدو باید کارایی مناسبی داشته باشد. و دستگه باید دارای تفکیک باشد.
  4. فلزیاب های پالسی دارای عمق بالایی هستند و مانند فلزیاب های vlf به صورت سطحی نیستند.
  5. توجه داشته باشید که هرچقدر لوپ دستگاه بزرگتر باشد عمق بیشتری را میتوانید کاوش کنید.
  6. دستگاه های پالسی فلزاتی را که در زیر زمین پوسیده شده اند را در عمق بالا بهتر از فلزات جدید میتوانند تشخیص دهند.
  7. باتری دستگاهی که انتخاب میکنید مهم است و دقت داشته باشید هرچه دستگاه گنج یاب باتری بیشتری را نگه دارد باعث می شود شما در هنگام کاوش راحت تر به  کار ادامه دهید.
  8. در خرید فلزیاب پالسی برای مشاوره حضوری مراجعه کنید و از فروشنده بخواهید دستگاه را برای شما تست کنید.
  9. از شرکت هایی خرید کنید که دستگاه های دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند.
  10. فلزیاب های پالسی قدرت تشخیص فلزات از غیر فلزات را نیز دارند و تفکیک جداگانه روی طلا دارند.
  11. فلزیاب های پالسی حفره را نمی توانند تشخیص دهند. و برای مواد معدنی موجود در خاک حساس هستند.

چطور فلزیاب رو بالانس کنیم؟

پس از خرید فلزیاب پالسی برای کار نیاز به بالانس شدن دستگاه داریم بالانس تنظیماتی است که انجام آن باعث افزایش عمق کاوش در زمین های معدنی میشود، هرگونه تغییر در میدان پالس، در کار دستگاه اختلال وارد کرده و دستگاه شروع به بوق زدن میکند. بدیهی است مواد معدنی موجود در خاک نیز باعث اختلال در میدان پالس شده و باعث میشه تا دستگاه مدام بوق اضافه بزنه، برای این منظور از بالانس برای سازگار کردن دستگاه با خاک محیط استفاده میشود. انجام تنظیمات فلزیاب مربوط به بالانس زمین میتواند باعث کاهش این خطاها شود و دقت را در هنگام کاوش بالاتر ببرد و اپراتورمیتوانید صداها را واضح بشنود و سیگنال های مزاحم را حذف کند.

قیمت فلزیاب پالسی:

در خرید فلزیاب پالسی بودجه برای انتخاب دستگاه مهم است. برای اطلاع بیشتر از قیمت های شرکت فلزیاب تهرانسر با ما تماس بگیرید. ۰۹۳۶۲۱۳۱۰۰۹–۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

خرید فلزیاب پالسی نقطه زن:

شما میتوانید برای خرید دستگاه به صورت حضوری به شرکت فلزیاب تهرانسر مراجعه کنید و با مشاوره از مهندسین با تجربه شرکت بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع فلزیاب پالسی:

  1. فلزیاب پالسی نوا پلاس
  2. فلزیاب پالسی کامپکس ایکس ۵

فلزیاب پالسی نوا پلاس:

یکی از جدیدترین توسعه ها در زمینه فلزیاب های پالسی می باشد. این دستگاه از حساس ترین و مطمئن ترین فلزیاب هایی است که در حال حاضر موجود می باشد. این دستگاه حاصل سال ها تلاش و تحقیق می باشد.تلاش های زیادی برای ساخت این مدل دستگاه شده است از جمله امکان طبقه بندی فلزات نیز فراهم شده است. فلزیاب NOVA مدل پلاس دستگاهی می باشد که جهت کشف هر گونه هدف فلزی مدفون شده در اعماق زمین یا داخل دیوارها و لابه لای صخره ها یا در آب با لوپ ۵۰ ضد آب مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه طوری طراحی شده که میتوان از لوپ های بزرگ و کوچک استفاده کرد.

دستگاه فلزیاب نوا NOVA مدل پلاس با استفاده از پیشرفته ترین قطعات الکترونیک دنیا به صورت دیجیتال عمل میکند و در نوع خود منحصر به فرد می باشد. عمق این دستگاه ۴ الی ۵ متر میباشد. این دستگاه توسط میکروکنترول های پیشرفته به تجزیه و تحلیل سیگنال ها میپردازد و اهداف واقعی را از غیر واقعی تشخیص می دهد.

خرید فلزیاب پالسی

 

فلزیاب پالسی کامپکس ایکس ۵:

فلزیاب پالسی کامپکس ایکس ۵ یکی از بهترین دستگاه های فلزیاب پالسی میباشد که میتوانید تا عمق ۴ الی ۵ متر را برای شما کاوش کند. این فلزیاب دارای ثبات و قدرت زیادی است و تفکیک جداگانه روی طلا نیز دارد. فلزیاب کامپکس ایکس ۵ دارای سه لوپ ۲۵،۶۰ و لوپ یونیورسال یک در یک میباشد. این دستگاه دارای کارکرد بسیار آسانی میباشد و مناسب اپراتور های حرفه ای و آماتور میباشد. دستگاه فلزیاب کامپکس ایکس ۵ دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

خرید فلزیاب پالسی

 

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *