دفترچه راهنمای طلایاب

دفترچه راهنمای طلایاب

با سلام خدمت کاوشگران و همراهان همیشگی ، همان طور که می دانید فلزیاب ها به خاطر قابلیت ها و ویژگی هایی که دارند به مهمترین عامل موفقیت کاوشگران در کشف اشیاء فلزی تبدیل شده اند. استقبال زیاد کاوشگران باعث شده است تا شرکت های زیادی در این عرصه فعالیت کنند و اقدام به تولید دستگاه های مختلف بکنند.

کاوشگران همیشه به دنبال فلزیاب یا گنج یاب های حرفه ای و کارامد هستند تا به نتیجه دلخواه خود برسند. یکی از مشکلاتی که همیشه کاوشگران با آن رو برو بوده اند ، کار با فلزیاب ها می باشد. این اتفاق بیشتر در مورد فلزیاب خارجی می افتد و بخاطر تنظیمات پیچیده خیلی از کاوشگران هنگام کار با آن ها دچار مشکل می شوند. راه حلی که خیلی از تولید کننده ارائه کرده اند دفترچه راهنمای محصول می باشد.

دفترچه راهنمای طلایاب

دفترچه راهنمای طلایاب چیست :

دفترچه راهنما به مجموعه اطلاعات توضیحى درباره‌ى یک کالا و یا توضیح چگونگى کارکرد یک محصول اطلاق مىشود. طراحى و اجراى دفترچه‌ى راهنما معمولا یکپارچه و توسط شرکت تولید کننده محصول انجام میشود. دفترچه راهنمای هر وسیله ای بایستی از طرف فرد یا شرکت سازنده تهیه و تنظیم گردد ؛ چرا که تنها آن ها هستند که از ویژگی های آن وسیله، پیش نیاز ها و توانایی هایش اطلاعات کامل دارند.

هر فلزیاب کالایی منحصر به فرد است و نمیتوان از یک دستورالعمل خاص برای تمامی فلزیاب ها استفاده کرد زیرا تنظیمات منو کاربری ، سیستم کارکرد ، تکنولوژی های به کار رفته و بسیاری از موارد دیگر در هر فلزیاب نسبت به دستگاه دیگر کاملا متفاوت است.

نحوه کار با طلایاب ها :

استفاده درست از فلزیاب می تواند درصد موفقیت هر کاوشگری را افزایش دهد و نحوه کارکرد هر فلزیابی متفاوت می باشد و بستگی به طراحی شرکت تولید کننده دارد. برای اینکه بتوانید با دستگاهی که به تازگی خریداری کردید به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید باید مدتی را با آن کار کنید تا به آن مسلط شوید. اگر اطلاعات کاملی از طریقه کارکرد دستگاه ها ندارید حتما مقاله نحوه کار فلزیاب را مطالعه کنید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *