عمق فلزیاب پالسی

عمق فلزیاب پالسی

فاکتور های بسیاری در تعیین عمق کاوش فلزیاب موثر هستند. فاکتورهایی همچون جنس خاک ، تکنولوژی کارکرد فلزیاب ، کویل فلزیاب ، تنظیمات فلزیاب و … باعث کم و زیاد شدن عمق دستگاهها میشود.

در بسیاری از وبسایت ها مشاهده میشود که برای یک دستگاه گنج یاب عمق های غیر واقعی همچون ۳۰ متر و ۴۰ متر عنوان میشود که عملا چنین چیزی حداقل با تکنولوژی های امروز قابل دستیابی نیست پس فریب این تبلیغات دروغین را نخورید و سعی کنید تا خرید خود را از شرکت های متعبر انجام دهید.

در بین انواع فلزیاب موجود در بازار فلزیاب های پالسی دارای بیشترین عمق کاوش هستند و این موضوع به ماهیت کارکرد آنها مربوط است. پس از آنها فلزیاب های مگنومتر دارای بیشترین عمق نفوذ هستند و جنس سنسور های به کار رفته و تعداد آنها مستقیما بر روی عمق کاوش تاثیر گذار هستند.

عمق فلزیاب پالسی

 

عمق فلزیاب پالسی:

بسیاری از افراد در هنگام فروش فلزیاب عنوان میدارند که عمق کاوش فلزیاب ما مثلا ۶ متر است اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که نفوذ در زمین یک لایه بسیار راحت است و بر اساس آن نمیتوان عمق کاوش یک فلزیاب را محاسبه کرد!.

پس در مناطق باستانی که فلزی در هزاران سال پیش زیر خاک مدفون شده است و چندین لایه از مواد مختلف روی آن قرار گرفته است نمیتوان از اینگونه فلزیاب ها استفاده کرد و باید به دستگاهی که تست چند لایه خاک را گذرانده اعتماد کرد و باز هم تاکید میکنیم که فارغ از هرگونه برند و مارک!

تفاوت تعدد لایه های خاک روی گنج و تاثیر آنها بر عمق نفوذ در تصویر بالا کاملا نمایان است. دقت در انتخاب دستگاه به خصوص برای خاک معدنی ایران بسیار مهم است و باید مد نظر قرار داده شود.

عمق فلزیاب پالسی

به صورت کلی باید گفت که هرچه کویل فلزیاب بزرگتر باشد عمق کاوش فلزیاب نیز بیشتر است. به خاطر همین موضوع از کویل های یک در یک برای دسترسی به اعماق بیش از ۳ متر استفاده میشود. استفاده از کویل های با سایز بزرگ سبب می شود که نتوان از آنها برای پیدا کردن ذرات ریز در زیر زمین استفاده کرد. همچنین کویل های سایز بزرگ دارای حساسیت کمتری نسبت به مواد معدنی موجود در خاک هستند.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *