فروش طلایاب در شمال

فروش طلایاب در شمال

دستگاه طلایاب نام دیگر دستگاه گنج یاب است. به دستگاه هایی که علاوه بر تشخیص فلزات قادر هستند تا با ارزش بودن و بی ارزش بودن هدف را نیز تعیین کنند طلایاب یا گنج یاب گفته میشود. به عبارت ساده دستگاه طلایاب قادر است تا بین طلا با سایر فلزات تمایز قائل شود و آن را به طرق مختلف نظیر هشدارهای صوتی ، تصویری ، لرزشی و … نشان دهد. اگر به دنبال محل فروش طلایاب در فارس با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش هستید با ما همراه باشید.

فروش طلایاب در شمال

محل فروش طلایاب در شمال و اطلاعات بیشتر

به دلیل وجود موانع قانونی برای فروش طلایاب و فلزیاب در ایران تنها دو شرکت مجوز فروش این محصولات را داشته که شرکت فلزیاب تهرانسر بزرگترین این دو شرکت میباشد. استان های شمال ایران با داشتن پیشینه ی بسیار غنی تاریخی پذیرای تعداد بسیار زیادی از کاوشگران و تیم های باستان شناسی است. ویژگی های اقلیمی و جنس خاک استان شمال سبب میشود که بسیاری از فلزیاب های معمول عملکرد مناسب و دلخواه را نداشته باشند و به همین دلیل باید در انتخاب طلایابی که بتواند نیاز های شما را برآورده کند دقت کافی را به خرج دهید.

تجربه ۲۵ ساله کارشناسان ما در امر فروش و واردات دستگاههای فلزیاب میتواند تضمین کننده موفقیت شما در کاوش های باستانی باشد. انواع برند های فلزیاب خارجی مانند ماینلب ، فیشر ، OKM ، گرت ، وایتس و … نیز قابل ارائه به کاوشگران عزیز میباشد.

به دلیل محبوب بودن برند هایی همچون OKM و ماینلب در ایران بسیاری از افراد با سوء استفاده از بی اطلاعی کاوشگران اقدام به فروش دستگاههای طلایاب تقلبی میکنند. در پست های قبل روش های تشخیص فلزیاب اصل از تقلبی را برای شما عزیزان قرار داده ایم که مطالعه آن به علاقه مندان توصیه میشود. توجه داشته باشید که تنها مرکز معتبر خرید فلزیاب در استان های شمال ایران ؛

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *