فروش گنج یاب در تاجیکستان

فروش گنج یاب در تاجیکستان

قبل از شروع بحث فروش دستگاه گنج یاب و فلزیاب خلاصه ای از تاریخ تاجیکستان را با هم مرور میکنیم. تاجیک‌ها خود را میراث‌دار سغدیان،بلخیان، خوارزمیان و سکاییان می‌دانند. کهن‌ترین آثار یافت‌شده در تاجیکستان مربوط به مغارهٔ شخته در پامیر شرقی است که متعلق به دورهٔ میان‌سنگیاند و نیز بقایای قدیم‌ترین خانه‌ها در جلگه‌های جنوبی تاجیکستان کشف شده‌است و متعلق به دورهٔ نوسنگی است.

قلمرو کنونی این کشوردر حیطهٔ قلمرو دولت‌های بلخ در جنوب و سغد در شمال بود که به وسیلهٔ رشته‌کوه‌هایی که امروزه ترکستان خوانده می‌شوند، از یکدیگر جدا می‌شدند. نخستین آگاهی‌های تاریخی از بلخ و سغد در سنگ‌نوشتهٔ داریوش بزرگ در بیستون بازتاب دارد که بر اساس این منبع، این دو سرزمین در آن روزگار در شمارساتراپ‌های خراج‌گزار شاهنشاهی هخامنشی بوده‌اند.

پس از شاهنشاهی هخامنشیان، اسکندر مقدونی در سال ۳۲۹ پیش از میلاد به آن سوی جیحون و سیحون لشکرکشی کرد و پس از اسکندر، تاجیکستان بخشی از دولت یونانی بلخ شد. کوشانیان که مجموعه‌ای از قبایل یوئه‌چی بودند، در سدهٔ یکم میلادی بر بلخ چیره شدند و تسلط خود را تا سدهٔ ۴ میلادی حفظ کردند.در اواخر سدهٔ چهارم میلادی، باختر و تخارستان از قلمرو دولت کوشانی به تصرف ساسانیان درآمد.

بنا به آنچه که در بالا ذکر شد قطعا این سرزمین دارای تعداد بیشماری از گنج و دفینه میباشد که ضرورت داشتن یک فلزیاب برای پیدا کردن این دفینه ها را دو چندان میکند.

فروش گنج یاب در تاجیکستان

چگونگی خرید دستگاه فلزیاب در تاجیکستان

خرید گنج یاب در تاجیکستان به دلیل غیر قانونی بودن کاربرد این دستگاهها و سایر موانع قانونی موجود عملی بسیار سخت و دشوار است و نمیتوان به مدلهای مختلفی دست پیدا کرد. در ایران به دلیل وجود شرکت های تولید کننده فلزیاب و همچنین شرکت های وارد کننده فلزیاب خارجی این پروسه راحت تر بوده و نیازی به طی کردن بسیاری از مراحل نیست. اگر کاوشگر عزیزی بخواهد در تاجیکستان ( در شهر های دوشنبه ، خجند ، کولاب و … ) اقدام به خرید دستگاه گنج یاب کند میتواند با شماره های زیر تماس گرفته و توسط عاملان فروش ما در تاجیکستان در کمترین زمان ممکن دستگاه خود را تحویل بگیرد. دستگاههای به فروش رفته در تاجیکستان دارای ۱ سال گارانتی و خدمات پس از فروش حتی در تاجیکستان است.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *