فلزیاب به انگلیسی و معادل های آن

فلزیاب به انگلیسی و معادل های آن

نکته مهمی که در ترجمه فارسی به انگلیسی “فلزیاب” باید به آن نیز توجه نمائید این است که این ترجمه در چه متن و یا محیطی قرار است استفاده شود. مثلاً آیا عبارت فارسی “فلزیاب” یک عبارت و اصطلاح فارسی عامیانه است و یا رسمی و تخصصی است. همانطور که می دانید اکثر کلمات انگلیسی، دارای معانی متعددی هستند.

گاهی، این معانی با هم در تناقضند. در برخی موارد نیز، معانی یک کلمه تاحدی به هم نزدیک است که انتخاب معنی درست و متناسب با متن، برای مترجم سخت و پیچیده می‌شود. امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی، استفاده از ترجمه ماشینی فارسی به انگلیسی “فلزیاب” نظیر ترجمه عبارت و متن با گوگل ترنسلیت زیاد به چشم میخورد.

معادل فلزیاب به انگلیسی عبارت های Metal detector و Magnetometer است. ترجمه فلزیاب به انگلیسی دارای حساسیت های خاص خود است و نباید از کلماتی همچون Metal Finder استفاده کرد که رایج نیستند و عملا کاربردی ندارند و موجب سردرگمی خواننده میشود.

توضیحات بیشتر برای فلزیاب به انگلیسی

همانطور که مشاهده میکنید در توضیح این دستگاه از لغت Metal Detector استفاده شده است و در بسیاری از متون تخصصی از عبارت Magnetometer نیز استفاده شده است که معنای دقیق و واضحی را میرساند و میتواند معادل بسیار خوبی باشد.

فلزیاب به انگلیسی و معادل های آن

گنج یاب به انگلیسی و معادل آن

در نهایت باید بگوییم که بهترین معانی برای فلزیاب همان دو کلمه Metal detector و Magnetometer است. اما برای کلمات دیگر مرتبط همچون گنج یاب و طلایاب از چه کلماتی میتوانیم استفاده کنیم. برای گنج یاب میتوان از دو لغت Treasure Detector و Treasure Finder استفاده کرد و برای طلایاب لغاتی همچون Gold Detector و Gold Finder مناسب هستند.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *