فلزیاب GO-FIND 66 ساخت استرالیا

فلزیاب GO-FIND 66 ساخت استرالیا

شرکت Minelab واقع در حومه شهر Salisbury در جنوب استرالیا به اعتقاد بسیاری از فروشندگان دستگاه فلزیاب، بهترین و نوآورترین سازنده دستگاه های فلزیاب در سراسر دنیا میباشد.این شرکت با بیش از ۳۰ سال سابقه در ساخت دستگاههای فلزیاب، گنج یاب و سایر دستگاههای امنیتی همواره جز برترین های این حوزه بوده و با قاطعیت میتوان گفت سیستم های تولیدی این شرکت بهترین فلزیاب های بازار هستند.

سری GO-FIND از جدیدترین و بهترین سری فلزیاب های تولیدی شرکت مین لب استرالیا است. طراحی این فلزیاب ها در نوع خود بسیار خارق العاده و بی نظیر است و به گونه ای طراحی شده است با جمع شدن در کمترین فضای ممکن جا میشود و حمل و نقل آن بسیار ساده و راحت شده است. برای کاوش با فلزیاب GO-FIND 66 نیازی هم به سرهم کردن قطعات ندارید. فقط بازش کرده ، روشن کنید و کاوش خود را شروع کنید.

فلزیاب GO-FIND 66 ساخت استرالیا

بررسی فلزیاب GO-FIND 66 :

با برنامه اندرویدی ارائه شده به همراه این دستگاه سکه ها را شناسائی کرده ، یافته هاتان را در گوگل مپ مارک کنید و حتی از گوش دادن به موزیک به هنگام کاوش لذت ببرید. فلزیاب GO-FIND 66 با عملکرد و خصوصیات ابداعی فوق العاده ، که بر پایه تکنولوژی پیشرفته دیجیتالی ساخته شده و دارای حساسیت بالای کاوش و یافتن اشیا در عمق زمین است و برای افرادی که به تازگی به دنیای فلزیابی وارد شده اند عالی است. برای کاوشگران با تجربه هم بعنوان فلزیاب مکمل عالی است.

همچنین می تواید از بلند گوی تعبیه شده داخلی ، یا هد فون یا هد ست استفاده کنید و با وجود گوشی بی سیم ، دیگر مشکل گیر کردن سیم به دست و پای شما وجود ندارد و از شر آنها خلاص میشوید!

فلزیاب GO-FIND 66 ساخت استرالیا

طراحی و عملکرد :

عملکرد فلزیاب ۶۶ GO-FIND واقعا آسان است ، چرا که قطعات جدا از هم برای مونتاژ ندارد و نگرانی از بابت گم شدن قطعات هم ندارید!. کافیست آن را باز کنید ، باطری را روی دستگاه قرار داده و آن را روشن کنید.

منوها از قبل تنظیم شده ، و لازم نیست که ساعتی از وقتتان را صرف خواند دستورالعمل یا سوار کردن قطعات کنید. وقتی که کار کاوش روزانه تمام شد آنرا جمع کنید و برای کاوش بعدی کنار بگذارید.

فلزیاب GO-FIND 66 ساخت استرالیا

فلزیاب ۶۶ GO-FIND

فلزیاب ۶۶ GO-FIND طوری طراحی شده که سبک بوده و از خستگی اپراتور در حین کاوش بکاهد بدون اینکه از کارائی و راندمان آن کم شود. راندمان و عملکرد آن شما را شگفت زده خواهد کرد و از عمق قابل دسترسی با آن غافلگیر خواهید شد.

تکنولوژی های به روز و قطعات پیشرفته در کنار طراحی سبک! چه چیزی بهتر از این؟ املاح معدنی درون خاک باعث می شوند که دستگاه های فلزیاب معمولی سیگنال های خطا دریافت کنند. برخی از فلزیاب ها برای رفع این مشکل یا تنظیمات از پیش تعیین شده دارند و یا اینکه کاربر برای استفاده از آنها باید یک دوره اموزشی بگذراند تا بتواند دستگاه خود را برای این نوع خاک ها اماده کند، اما می توانید دستگاه گنج یاب GO-FIND 66 را روشن کنید و بلافاصله به کاوش بپردازید.

به لطف سنسور های کاملا اتوماتیک برای تشخیص زمین های شور ، دیگر برای جابجا شدن از ساحل به محلی دیگر،  به تنظیم مجدد فلزیاب GO-FIND 66 یا تغییر حالت نیازی نیست. برای یافتن گنج بیشتر، فلزیاب تمام اتوماتیک تداخل سیگنال های زیر زمین را به حداقل رسانده و سیگنال های هدف را به حداکثر می رساند.

فلزیاب GO-FIND 66 ساخت استرالیا

ویژگی های اصلی فلزیاب GO-FIND 66 :

  • طراحی فوق العاده و بسیار سبک بدنه با قابلیت جمع شدن و کاهش سایز
  • دارای ۴ مد مختلف عملکرد
  • کویل های ۱۰ اینچی کاملا استاندارد
  • حساسیت قابل تنظیم در ۵ سطح مختلف
  • دارای قابلیت نقطه زنی
  • دارای برنامه اندروید برای ثبت محل کاوش بر روی نقشه گوگل ، به دست آوردن اطلاعات فلزیاب و کنترل از راه دور آن ، شناسایی سکه های معمول و …
  • دارای نگه دارنده گوشی هوشمند و همچنین بیلچه مخصوص گود برداری
  • طول قابل تنظیم از ۵۵ سانتی متر تا ۱۳۰ سانتی متر
  • وزن ۱٫۰۶ کیلوگرمی
  • عملکرد کاملا بیسیم با استفاده از بلوتوث
  • بالانس اتوماتیک سطح زمین
  • تشخیص کاملا اتوماتیک شرایط زمین
  • دارای LED های نمایش دهنده نوع هدف کاوش ( چراغ قرمز برای اهداف بی ارزش و سبز برای سکه و جواهرات )

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *