قیمت به روز فلزیاب

قیمت به روز فلزیاب

یکی از مشکل‌ترین و مهم‌ترین چالش‌های پیش روی ما به عنوان یک کارآفرین ، تصمیم‌گیری در مورد قیمت محصولات یا خدماتمان است. ارائه محصولات بهتر نسبت به سایر رقبا و استفاده از گام‌های صحیح در انتخاب استراتژی برای رسیدن به موقعیت مطلوب در مقابل رقبا، جزء اصول مهم برای رسیدن به سودآوری در مدل کسب و کار شرکت فلزیاب تهرانسر می‌باشد.

شرکت فلزیاب تهرانسر به عنوان یکی از شرکت های طراح و تولید کننده فلزیاب و گنج یاب با بیش از دو دهه تجربه در عرصه صنایع الکترونیک قادر به انجام کلیه مراحل طراحی ، ساخت و ارتقاء دستگاههای گنج یاب است.

راه‌برد اصلی در این شرکت بکارگیری خلاقیت‌های فردی در چارچوب کار گروهی و در جهت توسعه راه‌حل‌های هوشمندانه و بدیع است. از این‌رو همواره نوآوری و خلاقیت از نکات کلیدی و مثبت این شرکت بوده‌است که آن را در ادامه راه یاری داده است.

قیمت به روز فلزیاب

در سالهایی که از عمر شرکت گذشته همواره اهتمام بر این بوده که نام شرکت به عنوان یک شرکت تخصص مدار در بازارهای مختلف مطرح باشد. استفاده از کارشناسان متخصص در زمینه های مختلف و ارائه راهکارهای درست و مورد نیاز  همیشه با نام این شرکت اجین بوده است. در ادامه قیمت فلزیاب های ما  را ببینید و مقایسه کنید.

قیمت دستگاههای تولیدی ما با کیفیتی قدرتمند ولی نسبت به شرکت های خارجی بسیار پایینتر بوده ( دلیل گرانی دستگاههای خارجی ورو غیر قانونی و قاچاق آنها به کشور است و نه کیفیت آنها ) و در تمامی تست های استاندارد گرفته شده دارای راندمان بسیار بیشتری نسبت به نمونه مشابه خارجی هستند.

دلیل کبفبت بهتر آنها را میتوان طراحی آنها بر اساس شرایط اقلیمی و خاک ایران دانست و اینکه اصولا دستگاههای خارجی دارای سیستم کارکرد VLF بوده و عمق کاوشی در حد ۱ متر دارند و همین عامل کاربرد آنها را در ایران که به عمق زیادی نیاز است محدود میکند. جهت مشاهده لیست قیمت فلزیاب وارد کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام ما شوید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *