معرفی فلزیاب های VLF

معرفی فلزیاب های vlf

دستگاه فلزیاب :

به ابزاری که قابلیت و توانایی کشف اشیاء و اجسام فلزی گم یا پنهان شده در زیر زمین یا داخل دیوار و … را داشته باشد فلزیاب کفته می شود.

فلزیاب های VLF

ماشین های VLF در تشخیص یک جسم فلزی کوچک خوب هستند و برای تشخیص انواع مختلف فلزات در هنگام فلزیابی عالی هستند. فرکانس بسیار پایین (VLF)، همچنین به عنوان بالانس القایی شناخته شده است، احتمالا محبوب ترین تکنولوژی استفاده شده در فلزیاب ها تا امروز است.

در  فلزیاب VLF  دو کویل مختلف وجود دارد:

  • کویل فرستنده : کویل خارجی است و داخل این کویل یک حلقه سیم وجود دارد. الکتریسیته در طول این سیم , اول در یک جهت و سپس به دیگری , هزاران بار در ثانیه ارسال می‌شود . تعداد دفعاتی که مسیر جاری هر ثانیه تغییر می کند، فرکانس واحد را تعیین می کند.
  • کویل گیرنده : این حلقه کویل داخلی دارای سیم‌ پیچ دیگری از سیم است . از این سیم برای بالا بردن و تقویت فرکانس‌ های ناشی از اشیا هدف در زمین استفاده می شود.

مزیت های دستگاه فلزیاب  VLF :

این نوع فلزیاب قابلیت تفکیک پذیری بالایی دارند فلزاتی همچون :طلا ،مس ، نقره است که قدرت تفکیک پذیری این دستگاه ها یشتر از دستگاه های پالسی است مصرف باتری این نوع  فلزیاب ها نسبت به سیستم  های دیگر کمتر است .

معایب دستگاه فلزیاب  VLF :

عمق کاوش این نوع فلزیاب ها کمتر ازفلزیاب پالسی است در شرایط محیط های خاص این دستگاه ها نمی توانند کار کنند عمق زنی این دستگاه ها به شدت کاهش می یابند همچنین این  در زیر آب قابلیت چندانی ندارند و به خوبی نمی توانند کاوش کنند .

برخی از فلزیاب های VLF

فلزیاب ایمپکت

معرفی فلزیاب های VLF

 

فلزیاب Impact یک دستگاه با کارایی بالا است. این فلزیاب نقطه زن با فرکانس های متعدد برای استفاده در شرایط مختلف خاک هنگام جستجو برای انواع خاصی از فلزات است. این دستگاه دارای سه نوع فرکانس کاری می باشد که فقط یکی را می توان در هر زمان معین استفاده کرد، نه به صورت ترکیبی. فلزیاب ایمپکت در دو مدل impact Standard , impact pro به بازار عرضه شده است. تفاوت این دو مدل در اقلام و لوازم آن ها می باشد و در عملکرد و کارایی دستگاه هیچ تفاوتی وجود ندارد.

فلزیاب سیمپلکس

معرفی فلزیاب های VLF

 

فلزیاب فلزیاب سیمپلکس یکی از دستگاه هایی است که به تمامی افراد مبتدی و حتی متخصص پیشنهاد می شود چون کار کردن با آن ساده است یکی از دستگاه های پیشرفته است که به نسبت قیمت آن دارای عمق زنی عالی و ویژگی های بالایی می باشد.

دستگاه +SIMPLEX در هنگام کاوش و نزدیک شدن به اهدافی چون : سکه،طلا،فلزهای گرانبها و قیمتی و جواهرات سریع واکنش نشان می دهد و با استفاده از صدا و بوق کاوشگر را از وجود اشیاء با خبر می کند وجود سیستم های حذف نویز مزاحم در درون زمین از ویژگی های دیگر این دستگاه می باشد.

 فلزیاب Gpz 7000

معرفی فلزیاب های VLF

 

ویژگی های دستگاه GPZ 7000

  • چهل درصد عمق کاوش بیشتر نسبت به دیگر دستگاههای سری GPX
  • بیشترین حساسیت در پیدا کردن طلا در محدوده تحت کاوش
  • بالانس اتوماتیک بسیار خوب در زمین های ناهموار
  • منو کاربری بسیار ساده
  • صدای بیسیم (وایرلس)
  • دارای GPS و نقشه کامپیوتری
  • ضد آب و گرد و غبار(مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف)

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *