پیشرفته ترین فلزیاب موجود در ایران

پیشرفته ترین فلزیاب موجود در ایران

 

بسیاری از کمپانی های تولید فلزیاب اقدام به تولید محصولات به روز میکنند و اکثرا سعی در بهبود کارایی محصولات خود دارند و با اضافه کردن قابلیت ها و امکانات مختلف سعی دارند تا توجه کاوشگران و فعالین این عرصه را جلب کنند. پیشرفته ترین فلزیاب های موجود در بازار را میتوان فلزیاب های پالسی دانست یا تلفیقی از سیستم پالسی و مگنومتر بسیاری از شرکت های بزرگ تولید فلزیاب در دنیا از این تکنولوژی برای تولید دستگاههای فلزیاب حرفه ای خود استفاده میکنند.

پیشرفته ترین فلزیاب موجود در ایران

بسیاری از کمپانی های فلزیاب مشهور مانند فلزیاب OKM ، فلزیاب لوگان ، فلزیاب لورنز ، فلزیاب Nokta ، فلزیاب گرت ،فلزیاب ماینلب و … از این سیستم برای ساخت دستگاههای فلزیاب حرفه ای خود استفاده میکنند.

اما مد نظر داشته باشید که کیفیت یک فلزیاب به مارک آن نیست و باید عملکرد آن در محیط واقعی تست و تایید شود. پیشرفته ترین فلزیاب دستگاهی است که بتواند از امکانات قرار داده شده به بهترین نحو استفاده کند و بتوان به عملکرد ان اطمینان کرد.

با بیش از دو دهه سابقه شرکت فلزیاب تهرانسر در فروش، تعمیر و اجاره انواع فلزیاب و گنج یاب ، بزرگترین تولید کننده فلزیاب و گنج یاب در ایران است و تمامی مراحل طراحی و ساخت محصولات فلزیاب ما درون کشور انجام شده است.

در اکثر موارد عملکرد و دقت بسیار بهتری از دستگاههای مشابه خارجی دارند و دلیل آن طراحی گنج یاب و فلزیاب های تولیدی فلزیاب تهرانسر بر اساس شرایط اقلیمی ایران با دیگر کشور های جهان و همچنین کاربرد متفاوت فلزیاب و طلایاب در ایران و سایر کشور های باستانی نسبت کشور های اروپایی است.

فلزیاب های تصویری ساخت شرکت فلزیاب تهرانسر با بهره بردن از به روز ترین تکنولوژی های روز بهره میبرد و دارای ۱ سال گارانتی و  خدمات پس از فروش میباشد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *