کیت گنج یاب پالسی قوی

کیت گنج یاب پالسی قوی

کیت الکترونیک مجموعه‌ای از قطعات الکترونیکی است که با اتصال به هم یک وسیله الکترونیک با قابلیت خاص ایجاد می شود. روش ساخت کیت به صورت دفترچه راهنما در اختیار کارآموز قرار می گیرد تا به وسیله آن به صورت گام به گام مراحل ساخت وسیله یا مدار را دنبال کند و به خروجی لازم برسد.

در این مورد وسیله مورد نظر ما ساخت فلزیاب پالسی است. اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستید که دوست دارید گنج یاب خود را خودتان درست کنید و یا هزینه خرید یک فلزیاب حرفه ای را ندارید و یا به هر دلیل دیگری نیاز به تهیه کیت دستگاه حرفه ای دارید با ما همراه باشید.

نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ساخت گنج یاب پالسی امری تخصصی و پیچیده بوده و کیت های گنج یاب آماده که در بازار به فروش می‌روند صرفا جهت آموزش و تحقیقات بوده و عملاً در زمینه گنج یابی و دفینه یابی کاربردی ندارند. این کیت های آماده دارای عمق نفوذ بسیار پایین ثبات بسیار کم و خطای بسیار بالا هستند به هیچ عنوان نمی‌توان به عملکرد آنها اعتماد کرد. اگر به دنبال آموزش ساخت فلزیاب می گردید اینجا کلیک کنید.

کیت گنج یاب پالسی قوی

فروش انواع کیت فلزیاب  :

اگر شما نیز دوست دارید که فلزیاب خود را خودتان بسازید و یا برای خرید یک فلزیاب حرفه ای بودجه کافی را ندارید و قصد خرید کیت فلزیاب حرفه ای دارید همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا انواع کیت فلزیاب پالسی ، کیت فلزیاب حرفه ای ، کیت فلزیاب VLF ، کیت دستگاه گنج یاب تصویری و … را در کوتاه ترین زمان ممکن و با نازلترین قیمت تهیه کنید.

کیت های ارائه شده توسط شرکت فلزیاب تهرانسر دارای بالاترین کیفیت با کمترین قیمت در میان سایر فروشندگان است. اگر دستگاه شما دچار اشکال شده و نیاز به تعمیر دارد بخش فنی شرکت آماده ارائه انواع خدمات به کاوشگران عزیز است. از مزایای تعمیر کیت فلزیاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قیمت پایین و مناسب
  • تعمیر توسط متخصصان و کارشناسان
  • تعمیر در کوتاهترین زمان
  • تضمین عملکرد صحیح
  • ارتقاء دستگاه در صورت امکان
  • استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت

 

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *