ردیاب شعاع زن چیست؟

ردیاب شعاع زن چیست؟

ردیاب شعاع زن یکی از دستگاه هایی است که مناسب برای کسانی میباشد که در زمین مورد نظر خود نقطه مشخصی ندارند. همانطور که از اسمش پیداست شعاع را کاوش میکند. ردیاب های شعاع زن به دو دسته ردیاب های فرکانسی و خوراک خور تقسیم میشوند. ابتدا بهتر در زمین مورد نظر خود با دستگاه های شعاع زن کار کنید و وقتی نقطه دقیق خود را یافتید با دستگاه نقطه زن کاوش کنید.

ردیاب های خوراک خور با استفاده از یک خوراک مانند طلا، نقره و دیگر فلزات کار میکنند و دارای ۲ دسته و ۲ آنتن میباشند که عمق کاوش این دستگاه ۶ متر و شعاع کاوش ۴۰۰ متر میباشد.

ردیاب های فرکانسی به دستگاه فلزیابی گفته میشود که فرکانس فلزهای مختلف مانند: طلا، نقره، مس و… از قبل در دستگاه قرار داده شده است. شما با انتخاب فرکانس یا فلز موزد نظر به دنبال هدف خود میروید. البته در برخی از انواع ردیاب های فرکانسی شما میتوانید فرکانس را خودتان به دستگاه بدهید تا دستگاه به دنیال فرکانس دلخواه شما باشد. در ادامه به معرفی بهترین ردیاب و شعاع زن میپردازیم.

در مبحث اینکه ردیاب شعاع زن چیست؟ تصمیم گرفتیم چند نمونه از ردیاب های شعاع زن شرکت فلزیاب تهرانسر را برای شما ارائه دهیم تا بتوانید بهتر در خرید این نوع دستگاه ها تصمیم بگیرید.

ردیاب شعاع زن چیست؟

معرفی انواع فلزیاب های شرکت فلزیاب تهرانسر:

ردیاب مگ پرسون FX 8000

ردیاب مگ پرسون FX8000 تکنولوژی کشور آمریکا میباشد که بسیار در بازار سر و صدا کرده است و نظر خیلی از کاوشگران نیز به خود جلب کرده است. قیمت ردیاب مگ پرسون بسیار مناسب میباشد و کارایی آن مناسب اپراتورهای آماتور و حرفه ای نیز میباشد.ردیاب مگ پرسون FX8000 قابلیت شعاع زنی دارد و شما میتوانید اشیا گمشده در زمین را با این ردیاب قدرتمند جستجو کنید. این ردیاب دارای ۵ حالت مختلف برای کاوش میباشد که شما میتوانید طلا،نقره، برنز و سنگ های قیمتی را نیز جستجو کنید.

ردیاب شعاع زن چیست؟

ردیاب AKS هفت آنتن

فلزیاب aks هفت آنتن قادر است ۱۰ الی ۱۵ متر عمق و ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متر را کاوش نماید. طراحی سبک و جمع و جور این دستگاه باعث شده است که در بازار ایران بسیار محبوب و پرفروش باشد.

ردیاب شعاع زن چیست؟

ردیاب جیوه ای خوراک خور

ردیاب جیوه ای خوراک خور دستگاهی میباشد که مناسب برای جستجوی فلزاتی از جمله طلا، نقره و دیگر فلزات میباشد که قادر است تا عمق ۶ متر و شعاع ۴۰۰ متر را نیز کاوش کند.

ردیاب شعاع زن چیست؟

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *