معرفی فلزیاب دوکاره

معرفی فلزیاب دوکاره

امروزه دستگاه های زیادی در بازار موجود شده است که هر کدام کارایی خاص خود را دارند ولی دستگاه های شرکت فلزیاب تهرانسر از محبوبیت خاصی در بین کاوشگران برخوردارند. دستگاه های فلزیاب بیشتر برای جستجوی فلزات با ارزش مانند طلا و دفینه ها کارایی دارند. گاهی وقتا این فلزیاب ها به دستگاه های دو کاره و چند کاره تبدیل میشوند.

دستگاه فلزیاب دو کاره در گنج یابی بسیار برای کاوشگران کاربردی میباشد و اپراتورهای حرفه ای و همچنین اپراتورهای آماتور میتوانند با این دستگاه ها به راحتی به کاوش بپردازند. دستگاه های دو کاره ترکیبی از چند نوع دستگاه میباشند که اپراتور خیلی راحت تر میتواند به کاوش فلزات بپردازد و میتواند فلزات با ارزش و بی ارزش را از یکدیگر تفکیک کند.

عملکرد و کارایی دستگاه های دو کاره نسبت به قیمتی که دارد بسیار مناسب میباشد و در وقت و هزینه کاوشگران صرفه جویی میشود. در این مقاله قصد داریم تا چند مورد از دستگاه های دو کاره شرکت فلزیاب تهرانسر را به شما معرفی کنیم تا بتوانید نتیجه مطلوبی داشته باشید.

معرفی فلزیاب دوکاره

معرفی فلزیاب دوکاره در شرکت فلزیاب تهرانسر:

فلزیاب کامپکس ایکس ۶ دارای دو حالت شعاع زنی و و نقطه زنی است که بسیار پر کاربرد میباشد که میتوانید تا شعاع ۱۰۰۰ متری و عمق ۴ متری را در یک زمین کاوش کنید. همچنین این فلزیاب دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد و همچنین در شرکت فلزیاب تهرانسر به صورت کامل آموزش داده میشود.

معرفی فلزیاب دوکاره

فلزیاب تصویری در این دستگاه قادر است تا عمق بالاتر از ۸ متر انواع فلزات، تونل ها، اتاقک ها تشخیص بدهید. همچنین میتوانید فلزات با ارزش را از بی ارزش تفکیک کنید. همچنین میتوانید با نقطه زن این دستگاه تا عمق ۳٫۵ متر را کاوش کنید و به راحتی به نتیجه دلخواه خود برسید.

تفکیک فلزات در این دستگاه به صورت عددی میباشد و همچنین بالانس این دستگاه به صورت اتوماتیک میباشد. فلزیاب دو کاره پالس پاور دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

معرفی فلزیاب دوکاره

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *