تفاوت فلزیاب نقطه زن و شعاع زن چیست؟

تفاوت فلزیاب نقطه زن و شعاع زن چیست؟

امروز درباره فلزیاب نقطه زن و شعاع زن مطالبی برای شما طراحی کردیم که تفاوت بین این دو دستگاه را بدانید. تا بحال برای شما اپراتورهای آماتور سوال پیش آمده است که تفاوت فلزیاب نقطه زن و شعاع زن چیست؟ برای اینکه سوالات پیش آمده برای شما درباره دستگاه ها برطرف شود در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

فلزیاب نقطه زن:

فلزیاب نقطه زن همانطور که از نامش پیداست نقطه هدف را برای شما کاوش میکند. و در وسعت کم موقعیت هدف را دقیق تعیین میکند. دستگاه های فلزیاب نقطه زن شامل فلزیاب های تصویری،فلزیاب پالسی،فلزیاب بوقی و فلزیاب های دستی میباشند.

فلزیاب شعاع زن:

فلزیاب و ردیاب شعاع زن هر دو یک کارایی دارند و محدوده احتمالی هدف را تعیین میکنند.

تفاوت فلزیاب نقطه زن و شعاع زن چیست؟

انواع فلزیاب نقطه زن و ردیاب شعاع زن:

فلزیاب های نقطه زن تصویری:

فلزیاب تصویری به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر قابلیت شناسایی فلز، قابلیت اسکن و ارایه تصویر فلز مورد نظر را دارد و فقط شکل حدودی و تخمینی فلز را نمایان می کند. که به طور کلی می توان در حدود ۶۰ درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد. اسکنر های تصویری داده ها را جمع آوری و سپس با جزئیات به کاربر نمایش می دهند. این دستگاهها تصاویر سه بعدی ساخته و به کاربر کمک می کنند تا اهداف را دقیق تر و واضح تر ببینند.

همه این کارها باعث می شود تا اپراتور بتواند تصمیم بهتری بگیرد که آیا به عمق کاوش بیشتری نیاز دارد یا خیر و از کاوش های بیهوده جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. در تصاویر سه بعدی علاوه بر رنگ ها می توان یک شماتیک کلی و حدودی با دقت مناسب نیز از محیط و اهداف دفن شده به دست آورد که با چرخش و زاویه دید ۳۶۰ درجه میتوان شکل و ابعاد اجسام را دید.

تفاوت فلزیاب نقطه زن و شعاع زن چیست؟

فلزیاب نقطه زن بوقی و پالسی:

در فلزیاب های پالسی از یک چند سیم پیچ به عنوان فرستنده و گیرنده استفاده میشود. فلزیاب پالسی با ارسال یک پالس مغناطیسی به سمت فلز و ایجاد تغییر برعکس آن باعث بوجود آمدن یک میدان مغناطیسی القایی میشود. این عمل ارسال و دریافت با سرعت بالا (بستگی به نوع دستگاه) انجام میشود تا بتواند میدان مغناطیسی هدف را شکار کند. فلزیاب های پالسی در مقایسه با فلزیاب های vlf عملکرد ضعیف تری دارند و از فلزیاب های پالسی در زمین های نمکی و مرطوب و در زمین هایی که دارای رسانایی زیادی هستند استفاده میشود.

تفاوت فلزیاب نقطه زن و شعاع زن چیست؟

فلزیاب های نقطه زن دستی:

از بهترین فلزیاب ها پین پیونترها هستند که برای استفاده بسیار سبک، قابل حمل و آسان هستند. فلزیاب ها کارایی های متنفاوتی دارند در زمینه های مختلف مانند گنج یابی، دفینه یابی و امنیتی. برخی از این فلزیاب ها به فلزیاب های دستی مشهور هستند که از آنها به عنوان بازرسی بدنی استفاده میشود. این دستگاه ها دارای عمق زیادی نیستند و نهایتا از ۲۰ تا ۵۰ سانت کارایی دارند. و در استادیوم ها ، سفارتخانه ها، سازمان ها و فرودگاه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند، تا از ورود و خروج اشیاء الکتریکی و فلزی غیر مجاز جلوگیری کند.

تفاوت فلزیاب نقطه زن و شعاع زن چیست؟

ردیاب شعاع زن:

ردیاب ها دارای انواع مختلفی هستند که به صورت شعاع زن و فرکانسی کار میکنند. وظیفه ردیاب یا شعاع زن مشخص کردن محدوده احتمالی وجود اهداف با ارزش میباشد،که خطای آنها نسبت به دستگاه های نقطه زن بیشتر است.

تفاوت فلزیاب نقطه زن و شعاع زن چیست؟

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-نقطه زن بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-فلزیاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-فلزیاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-فلزیاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

شرکت فلزیاب تهرانسر این امکان را به شما میدهد که با مشاوره حضوری بهترین دستگاه بازار را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر از محصولات و قیمت دستگاه ها با ما در تماس باشید. ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *