قویترین فلزیاب نقطه زن

قویترین فلزیاب نقطه زن

فلزیاب های نقطه زن از جمله فلزیاب هایی هستند که بسیار پر کاربرد میباشند که به دسته های فلزیاب پالسی، فلزیاب تصویری و فلزیاب های دستی تقسیم میشوند. در بازار قویترین فلزیاب نقطه زن چند نمونه موجود میباشد که در ادامه مقاله شما را با این دستگاه ها آشنا خواهیم کرد.

فلزیاب نقطه زن تصویری:

فلزیاب های تصویری دستگاه هایی هستند که با نام های معدن یاب تصویری، سیستم های مگنومتر و اسکنر های تصویری نیز شناخته شده اند که برای جستجوی حفره ها، قبرها و دفینه ها کاربرد دارند و اگر قصد دارید فلزات جدید را جستجو کنید فلزیاب های تصویری قادر به کاوش این نوع فلزات نیستند. همچنین با فلزیاب تصویری میتوانید با ارزش یا بی ارزش بودن فلزات را متوجه شوید.

فلزیاب نقطه زن پالسی:

فلزیاب های پالسی دستگاه هایی هستند که میتوانند با ارسال پالس به سطح زیرین زمین و دریافت پالس منعکس شده حاصل از وجود فلز به کشف فلزات بی انجامد.

در فلزیاب های پالسی قدیمی بالانس دستگاه به صورت دستی بود اما در نسل دستگاه های امروزی بالانس دستگاه به صورت اتوماتیک بالانس میشود. در برخی از دستگاه ها عقربه یا سک نشانگر دیجیتال عمق وجود دارد که با ید در هنگام کار به آن توجه کنید. در برخی از مدل ها هم گاهی دستگاه با بوق های با تاخیر همراه است که نشان دهنده وجود املاح است. برای رفع این مشکل سعی کنید از لوپ های بزرگ استفاده کنید.

فلزیاب نقطه زن دستی:

فلزیاب های دستی دستگاه هایی بسیار جمع و جور و با کیفیت از برندهای مختلف هستند که خریداران این دستگاه ها میتوانند این نوع فلزیاب ها را از عمق ۲۰ تا ۵۰ سانت خریداری کنند.

به فلزیاب های دستی اصطلاحا پین پوینتر و فلزیاب راکتی هم نیز گفته میشود که بسیار سبک، قابل حمل و آسان هستند. فلزیاب ها کارایی های متفاوتی دارند در زمینه های مختلف مانند گنج یابی، دفینه یابی و امنیتی.

تکنولوژی تولید این دستگاهها دو نوع VLF و PI است و اکثرا به عنوان یک سیستم مکمل به همراه فلزیاب اصلی به کار میروند، و با تعیین محل دقیق اهداف از حفاری های بی مورد جلوگیری می کنند.

با فلزیاب های دستی میتوان در زمین های مختلف به کاوش پرداخت و هر نوع فلزی را که مد نظر داشته باشید میتوانید با این دستگاه ها جستجو کنید. فلزیاب های دستی توانایی پیدا کردن فلزات را با صدای بوق با لرزش دارند.

قویترین فلزیاب نقطه زن

 

قویترین فلزیاب نقطه زن دستی

قویترین فلزیاب نقطه زن

 

قویترین فلزیاب نقطه زن تصویری

قویترین فلزیاب نقطه زن

 

قویترین فلزیاب نقطه زن پالسی

قویترین فلزیاب نقطه زن

 

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *