مقایسه فلزیاب ایمپکت با فلزیاب کامپکس ایکس ۵

مقایسه فلزیاب ایمپکت با فلزیاب کامپکس ایکس ۵

در مقایسه فلزیاب ایمپکت با فلزیاب کامپکس ایکس ۵ نمیخواهیم هر یک را تایید یا رد کنیم. ما میخواهیم فلزیاب ایمپکت را که از نوع بوقی (vlf) است را با فلزیاب پالسی کامپکس ایکس ۵ مقایسه کنیم. این که فرق بین فلزیاب وی ال اف و فلزیاب پالسی چیست را در ادامه مقاله به شما توضیح میدهیم.

فلزیاب vlf چیست؟

فلزیاب های VLF در تشخیص یک جسم فلزی کوچک خوب هستند و برای تشخیص انواع مختلف فلزات در هنگام فلزیابی عالی هستند. فرکانس بسیار پایین (VLF)، همچنین به عنوان بالانس القایی شناخته شده است، احتمالا محبوب ترین تکنولوژی استفاده شده در فلزیاب ها تا امروز است.

فلزیاب پالسی چیست؟

در فلزیاب های پالسی از یک چند سیم پیچ به عنوان فرستنده و گیرنده استفاده میشود. فلزیاب پالسی با ارسال یک پالس مغناطیسی به سمت فلز و ایجاد تغییر برعکس آن باعث بوجود آمدن یک میدان مغناطیسی القایی میشود. این عمل ارسال و دریافت با سرعت بالا (بستگی به نوع دستگاه) انجام میشود تا بتواند میدان مغناطیسی هدف را شکار کند.

مقایسه فلزیاب ایمپکت با فلزیاب کامپکس ایکس ۵

فلزیاب کامپکس ایکس ۵:

فلزیاب پالسی کامپکس ایکس ۵ به عنوان ارزانترین و بهترین فلزیاب در بازار عرضه میگردد. این فلزیاب قابلیت جستجوی انواع فلزات از جمله طلا و نقره و … را نیز دارد. این فلزیاب دارای بالانس دستی نیز میباشد و کارایی بسیار راحت و آسانی دارد و مناسب کار اپراتور های آماتور و حرفه ای نیز میباشد. اگر به دنبال فلزیاب پالسی با عمق و ثبات بالا میگردید پیشنهاد ما به شما فلزیاب کامپکس ایکس ۵ میباشد.

مقایسه فلزیاب ایمپکت با فلزیاب کامپکس ایکس ۵

فلزیاب ایمپکت پرو:

فلزیاب Impact دستگاهی چند فرکانسه است که امکان انتخاب فرکانس کاری بین ۵ ، ۱۴ و ۲۰ کیلو هرتز را به اپراتور میدهد. که توانایی دستگاه را برای کاوش سکه و عتیقه جات به طرز خارق العاده ای افزایش میدهد. این فلزیاب از ۱۲ مد مختلف جست و جو بهره میبرد دارای عملکردی بسیار خوبی در زمین های معدنی، ساحل و زمین های سخت و دارای سنگ میباشد. فلزیاب ایمپکت میتواند تا عمق ۱/۵۰ نیز کاوش کند.

مقایسه فلزیاب ایمپکت با فلزیاب کامپکس ایکس ۵

فلزیاب های پالسی عمق بیشتری را نسبت به فلزیاب های بوقی کاوش میکنند. اگر شما میخواهید عمق بالای ۲ متر کار کنید باید دستگاه پالسی خریداری کنید. اگر میخواهید فلزیاب vlf را خریداری کنید میتوانید تا عمق های زیر ۲ متر کاوش کنید. فلزیاب کامپکس ایکس ۵ بسیار فلزیاب قدرتمند و پر سرعتی نیز میباشد که شما میتوانید با سه لوپ مختلف در عمق های مختلف کار کنید.

برای اطلاع بیشتر از دستگاه ها با کارشناسان ما در تماس باشید. ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-نقطه زن بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-فلزیاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-فلزیاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-فلزیاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

شرکت فلزیاب تهرانسر این امکان را به شما میدهد که با مشاوره حضوری بهترین دستگاه بازار را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر از محصولات و قیمت دستگاه ها با ما در تماس باشید. ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *