بهترین ردیاب و شعاع زن ۲۰۲۴

بهترین ردیاب و شعاع زن ۲۰۲۴

امروز میخواهیم به مبحث معرفی ردیاب های شعاع زن بپردازیم تا اپراتورهای عزیز بتوانند بهترین ردیاب و شعاع زن ۲۰۲۴ را انتخاب و خریداری کنند. ردیاب های شعاع زن زمانی استفاده میشود که جستجوگران دستگاه نقطه زن ندارند و باید از ردیاب های شعاع زن استفاده کنند. ردیاب های شعاع زن به دو دسته خوراک خور و فرکانسی تقسیم میشوند که در ادامه شما را با کارایی این دو نوع دستگاه آشنا خواهیم کرد.

ردیاب های خوراک خور با استفاده از یک خوراک مانند طلا، نقره و دیگر فلزات کار میکنند و دارای ۲ دسته و ۲ آنتن میباشند که عمق کاوش این دستگاه ۶ متر و شعاع کاوش ۴۰۰ متر میباشد. روش کار با ردیاب های خوراک خور به این گونه است که در ابتدای آموزش کار با ردیاب انتن ها را بصورتی در دست بگیرید که کاملا در شریط راحت و ریلکس قرار داشته باشید. یعنی دسته ها را محکم نگه ندارید. دست ها در حالت طبیعی و آزاد در کنار بدن قرار گرفته و سپس آنها را بصورت ۹۰ درجه خم نموده و آنتنها را در دست گرفته و به اندازه تقریبی ۴۰ سانتیمتر از هم فاصله دهید.

آنتن ها را بصورت افقی نگه داشته و نوک آنها را کمی به سمت زمین کج کنید. به این شکل  باد و نوسانات حرکت شما – آنتن ها را کمتر منحرف میکند و خطای شما کمتر میشود توجه کنید سر آنتن ها نباید بیش از حد به سمت پایین خم شود و گرنه از حساسیت ردیاب کاسته میشود و اگر آنتن ها را  زیاد مستقیم نگه دارید ردیاب بیش از حد حساس شده و کار با آن مشکل میشود. توجه  آنتن ها تقریبا بصورت موازی قرار دارند.

ردیاب های فرکانسی به دستگاه فلزیابی گفته میشود که فرکانس فلزهای مختلف مانند: طلا، نقره، مس و… از قبل در دستگاه قرار داده شده است. شما با انتخاب فرکانس یا فلز موزد نظر به دنبال هدف خود میروید. البته در برخی از انواع ردیاب های فرکانسی شما میتوانید فرکانس را خودتان به دستگاه بدهید تا دستگاه به دنیال فرکانس دلخواه شما باشد. در ادامه به معرفی بهترین ردیاب و شعاع زن میپردازیم.

بهترین ردیاب و شعاع زن 2024

 

معرفی دو نمونه از بهترین فلزیاب های شرکت فلزیاب تهرانسر:

  • ردیاب مگ پرسون FX8000

    ردیاب مگ پرسون FX8000 تکنولوژی کشور آمریکا میباشد که بسیار در بازار سر و صدا کرده است و نظر خیلی از کاوشگران نیز به خود جلب کرده است. قیمت ردیاب مگ پرسون بسیار مناسب میباشد و کارایی آن مناسب اپراتورهای آماتور و حرفه ای نیز میباشد.ردیاب مگ پرسون FX8000 قابلیت شعاع زنی دارد و شما میتوانید اشیا گمشده در زمین را با این ردیاب قدرتمند جستجو کنید. این ردیاب دارای ۵ حالت مختلف برای کاوش میباشد که شما میتوانید طلا،نقره، برنز و سنگ های قیمتی را نیز جستجو کنید.

  • ردیاب AKS هفت آنتن

فلزیاب aks هفت آنتن یکی از بهترین ردیاب های فرکانسی ساخته شده در کشور آمریکا میباشد که توجه بسیاری از کاوشگران را نیز به خود جلب کرده است. این ردیاب قدرتمند از سیستم کاری فرکانسی بهره برده است و اپراتور میتواند در محیط های وسیع و بزرگ از این دستگاه استفاده نماید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

ادرس اینستاگرام

ادرس تلگرام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *